Staat bij jou de klant centraal en wil je ons helpen onze klanten te voorzien van optimale ondersteuning op het gebied van hardware en software? Streef jij hierbij naar de best mogelijke ICT-support? En heb je de ambitie om door te groeien tot (bijvoorbeeld) Systeem Engineer of Cloud Engineer? Lees dan snel verder!
Als HD Support Engineer ben je verantwoordelijk voor gebruikersondersteuning van onze klanten per telefoon, mail of on-site. Dankzij jouw analytische- en communicatieve skills, weet je klanten weer snel op weg te helpen. Waar je mee aan de slag gaat, is bijvoorbeeld het oplossen van verstoringen van werkplekken, het uitrollen van nieuwe laptops, het beantwoorden van Office 365 gebruikers vragen maar ook een printer probleem weet je feilloos te traceren.
Daarbij word je ook betrokken bij de uitvoering van onze operationele beheerprocessen. Bij SPS moedigen we aan om mee te denken en vooral ook veel te kunnen leren. Daarbij hoef je nog niet alles zelf te kunnen maar als je een oplossingsrichting ziet, dan ga je er achteraan!
Dit breng jij mee:
- Een afgeronde Mbo opleiding (niveau 4) richting IT-beheer
- Minimaal twee jaar relevante werkervaring
- Je bent fulltime beschikbaar
- Je bent klantvriendelijk, proactief en ambitieus
- Goede communicatieve skills
- Leergierig om door te leren op het gebied van techniek en proces!
Denk hierbij aan Windows, Azure, Active Directory, Office365 en ITIL
Dit krijg je van ons:
- Salaris vanaf EUR 2.350,00 bruto p/m (afhankelijk van ervaring)
- Meer salaris wanneer je een certificaat haalt
- Overwerkregeling, bonus- en winstdelingsregeling
- 25 vakantiedagen (+ max. 13 variabele verlof dagen)
- Onbeperkt studiemateriaal en certificeringsmogelijkheden
- Laptop
- Vergoeding van je internet abonnement
- Begeleiding / coaching op maat
- Deelname aan interessante interne kennissessies
- Vrijdagmiddagborrels, dagelijkse verse lunches en een heleboel gezellige collega’s
Enthousiast?
Reageer snel op deze vacature en wie weet zien we elkaar binnenkort en kun je zelf de informele en professionele SPS sfeer ervaren!
Je kunt ons bellen, mailen of bereiken via het contactformulier. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Over SPS
SPS is opgericht in 1994 en richt zich als Managed Services Provider (MSP) op het ontzorgen van organisaties met een hoge IT-afhankelijkheid. Deze zogenaamde “Digital Enterprise”-organisaties kunnen niet functioneren zonder ICT. SPS ontzorgt deze organisaties door middel van remote IT-beheer en IT-consultancyprojecten, zodat klanten van SPS zich kunnen focussen op hun business en hun klanten. Een selectie van klanten waarvoor SPS werkt: NHG, Chrysal, Aviko, Nedcargo en Auping.
Vanaf de start van SPS in 1994 wordt er gewerkt aan de ontwikkeling en verkoop van Gensys als totaaloplossing voor ICT afdelingen en ICT beheerorganisaties. Gensys wordt ingezet om IT-ketens en digitale processen visueel inzichtelijk te maken. Denk daarbij aan dashboards voor het bewaken van transactieflows of het visueel inzichtelijk maken van de IT-infrastructuur van bedrijfskritische applicaties.