Wat heb je?

  • HBO denkniveau;
  • Relevante werkervaring als IT Servicedesk Medewerker;
  • Goede beheersing van Microsoft Office (O365);
  • Kennis van ITIL;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat krijg je?

  • SPS biedt je uitdaging én:
  • Prima instap salariëring dat meegroeit met jouw ontwikkeling;
  • Een veelzijdige werkomgeving met een diverse klantenbase waarin je elke dag kunt leren;
  • Werken binnen een team met enthousiaste en talentvolle collega’s waarin snel geschakeld wordt;
  • Volop mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen en je kennis te verrijken;
  • Volop e-learning-mogelijkheden en studieregelingen.

Vacature omschrijving

Ben je oplossingsgericht en communicatief sterk? Ben je een organisatie talent en staat klantgericht werken voor jou voorop?  Overtuig ons dat jij dé getalenteerde IT Servicedesk Medewerker bent voor onze RES-Q remote IT beheer dienstverlening.

Onze RES-Q afdeling is hét beheercentrum waarop onze klanten vertrouwen. Wij zorgen voor proactief en voorspellend beheer om de IT van onze klanten perfect te laten functioneren. Dit resulteert in een stabiele en betrouwbare omgeving voor onze klanten, en daar doen we het voor! Door de juiste kennis, ervaring, processen en onze innovatieve IT-beheersoftware Gensys te combineren, levert onze RES-Q afdeling waarvoor zij staat: Continuïteit in IT.

Als IT Servicedesk Medewerker zorg je samen met je collega’s van de Servicedesk voor het support van onze klanten. Hierbij geldt dat geen één dag hetzelfde is en bewaak je zorgvuldig het proces m.b.t. incident- en wijzigingsverzoeken, de afwikkeling van binnenkomende meldingen en weet je de juiste prioriteiten hiervoor te stellen. Je weet de werkzaamheden zelfstandig en perfect te organiseren en te plannen, je stelt voortgangs- en managementrapportages op en bovenal heb je oog voor efficiency, kwaliteit en onze klanten!

Houd je van afwisseling en heb je de ambitie om je verder te ontwikkelen? Naast affiniteit met onze IT diensten en met techniek maakt jouw proactieve en enthousiaste houding het verschil.

Hebben we je interesse gewekt? Stuur je motivatie én cv per e-mail naar vacatures@sps.nl.

Werken bij SPS

Als innovatieve IT-organisatie met 25 jaar beheerexpertise bij honderden gerenommeerde klanten is SPS één van de belangrijkste spelers in de markt. Wij zijn de ontwikkelaar en leverancier van de Business en IT Service Management oplossing Gensys™ en aanbieder van de op Gensys gebaseerde SPS Managed Services.

SPS heeft haar focus op Azure en is al jaren een Microsoft Direct Cloud Solution Provider en Microsoft Gold Partner. Wij werken nauw samen met Microsoft bij het implementeren van Azure-oplossingen.

Meer dan ooit zijn bedrijven gericht op het realiseren van groei. Digitalisering is daarin de grote aanjager en cloudoplossingen de enablers. SPS richt zich op bedrijven die ICT nodig hebben om blijvend te innoveren. Dat kan alleen als het beheer van de dynamische ICT-omgeving stabiel en onder controle is en toch maximaal kan meeveren met de dynamiek van de organisatie en de markt.

Wij begrijpen de uitdagingen voor innovatie van onze klanten goed. Met onze geavanceerde software voor agile IT-beheer en innovatieve dienstverlening bieden wij grip en regie. Wij creëren een ‘oase van rust’, een doorslaggevende factor voor het succes van onze klanten.

Hebben we je interesse gewekt? Stuur je motivatie én cv per e-mail naar vacatures@sps.nl.

Je hoeft je nooit te vervelen

WORK & FUN

Voor wie wij werken

Klanten van SPS
auping