Staat de klant bij jou altijd centraal? Ben jij een teamplayer die mensen verbindt en het beste in hen naar boven haalt? Ben je ondernemend en wil je bouwen? Iemand die binnen een multi-klantomgeving de groei-uitdaging aan wil gaan? Dan zoeken wij jou!
Wij zoeken een manager van ons Servicedesk team; het kloppend hart van onze IT-dienstverlening. Hier komt alles en iedereen samen en ontzorgen wij de klant met onze managed services. Dit team is ons visitekaartje naar onze klanten.
Als Manager Servicedesk heb je een zeer uitdagende en afwisselende functie. Een diversiteit aan klantomgevingen, nieuwe klantwensen en marktontwikkelingen zorgen ervoor dat geen dag hetzelfde is. We bouwen voortdurend aan onze dienstverlening en hierbij is onze eigen Gensys ITSM oplossing het platform wat de gehele workflow ondersteunt. Alles heb je voorhanden voor de meest optimale klant experience.
Je bent een faciliterend leidinggevende en begeleidt dagelijkse 8 tot 12 IT Service- en Supportmedewerkers bij hun werkzaamheden. Je zorgt dat zij goed samenwerken met de verschillende oplosgroepen en servicemanagement. Daarbij waarborg je de kwaliteit van interne én externe communicatie, opvolging van klantacties en zorg je voor soepel lopende processen. Verder denk je actief mee in het uitbouwen van onze Servicedesk diensten wil je jezelf en jouw team continu blijven verbeteren.
Jouw collega’s
Je komt terecht in een relatief jong, groeiend team met informele werksfeer en korte lijnen. De Operations Manager en Business Unit Directeur zijn jouw directe collega’s. Als Manager Servicedesk ben jij de schakel voor het team, signaleer je problemen en neem je zelf actief het voortouw om jouw team naar ‘’the next step‘’ te brengen. Je bent klantgericht en gaat proactief te werk. Bovendien krijg je energie van het coachen en begeleiden van collega’s en hecht je veel waarde aan een goede team spirit. Een échte aanvoerder dus.
Dit breng jij mee:
- HBO Werk- denkniveau
- Min. 3 jaar ervaring met leidinggeven
- Relevante ervaring met het aansturen van een Servicedesk
- Affiniteit met of ervaring binnen de IT-dienstverlening
- Communicatieve skills en een grote dosis enthousiasme
- Je bent analytisch, sterk in problemen klein maken en handelt pragmatisch
- Initiatiefrijk en daadkrachtig
- Kennis van ITIL, certificering is een pré
- Kennis en ervaring met Microsoft producten / Office365
Dit krijg je van ons:
- Salaris vanaf EUR 4.500,00 bruto p/m (afhankelijk van ervaring)
- Bonus- en winstdelingsregeling
- 25 vakantiedagen (+ max. 13 variabele verlof dagen)
- Onbeperkt studiemateriaal en certificeringsmogelijkheden
- iPhone en Laptop
- Vergoeding van je internet abonnement
- Deelname aan interessante interne kennissessies
- Vrijdagmiddagborrels, bedrijfsbootcamp, dagelijks verse lunches en een heleboel gezellige collega’s
Enthousiast?
Reageer snel op deze vacature en wie weet zien we elkaar binnenkort en kun je zelf de informele en professionele SPS sfeer ervaren!
Je kunt ons bellen, mailen of bereiken via het contactformulier. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Over SPS
SPS is opgericht in 1994 en richt zich als Managed Services Provider (MSP) op het ontzorgen van organisaties met een hoge IT-afhankelijkheid. Deze zogenaamde “Digital Enterprise”-organisaties kunnen niet functioneren zonder ICT. SPS ontzorgt deze organisaties door middel van remote IT-beheer en IT-consultancyprojecten, zodat klanten van SPS zich kunnen focussen op hun business en hun klanten. Een selectie van klanten waarvoor SPS werkt: NHG, Chrysal, Aviko, Nedcargo en Auping.
Vanaf de start van SPS in 1994 wordt er gewerkt aan de ontwikkeling en verkoop van Gensys als totaaloplossing voor ICT afdelingen en ICT beheerorganisaties. Gensys wordt ingezet om IT-ketens en digitale processen visueel inzichtelijk te maken. Denk daarbij aan dashboards voor het bewaken van transactieflows of het visueel inzichtelijk maken van de IT-infrastructuur van bedrijfskritische applicaties.