Ben je oplossingsgericht en communicatief sterk? Ben je een organisatietalent en staat klantgericht werken voor jou voorop? Overtuig ons dat jij dé getalenteerde IT Servicedesk Medewerker bent voor onze remote IT-beheer dienstverlening.

Onze supportafdeling is hét beheercentrum waarop onze klanten kunnen vertrouwen. Wij zijn gespecialiseerd in proactief en voorspellend beheer waarmee wij de IT van onze klanten perfect laten functioneren. Dit resulteert in een stabiele en betrouwbare omgeving voor onze klanten. Door de juiste kennis, ervaring en processen te combineren met onze innovatieve IT-beheersoftware Gensys leveren we waarvoor we staan: Continuïteit in IT.

Als IT Servicedesk Medewerker zorg je samen met je collega’s van de Servicedesk voor het support van onze klanten. Hierbij geldt dat geen één dag hetzelfde is en bewaak je zorgvuldig het proces m.b.t. incident- en wijzigingsverzoeken, de afwikkeling van binnenkomende meldingen en weet je de juiste prioriteiten hiervoor te stellen. Je weet de werkzaamheden zelfstandig en perfect te organiseren en te plannen, je stelt voortgangs- en managementrapportages op en bovenal heb je oog voor efficiency, kwaliteit en onze klanten!

SPS biedt je uitdaging én:

  • Prima instap salariëring dat meegroeit met jouw ontwikkeling
  • Een veelzijdige werkomgeving met een diverse klantenbase waarin je elke dag kunt leren
  • Werken binnen een team met enthousiaste en talentvolle collega’s waarin snel geschakeld wordt
  • Volop mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen en je kennis te verrijken
  • Volop e-learning mogelijkheden en studieregelingen

Wat je nodig hebt

Houd je van afwisseling en heb je de ambitie om je verder te ontwikkelen? Naast affiniteit met onze IT-diensten en met techniek maakt jouw proactieve en enthousiaste houding het verschil. Daarnaast letten we ook op de volgende zaken:

  • Hbo-denkniveau
  • Relevante werkervaring als IT Servicedesk Medewerker
  • Goede beheersing van Microsoft Office (O365)
  • Kennis van ITIL
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Interesse?

Mail dan je CV met een korte motivatie naar vacatures@sps.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mireille d’Hamecourt (06 – 22 49 00 76).

SPS, specialist in IT-beheer én een innovatieve werkgever

Sinds 1994 is SPS één van de meest toonaangevende IT-bedrijven in Nederland. Naast het ontwikkelen en verkopen van Gensys, de IT-beheersoftware met een business focus, levert SPS Managed Services, Cloud Services en Security Services aan middelgrote en grote organisaties.

Gensys heeft alles voor IT-beheer met een business focus. Gensys is de multi-tenant beheersoftware voor service providers en IT-afdelingen. Beheer on premises en Cloud IT als één IT-omgeving vanaf een enkele console. Met Gensys is de IT-infrastructuur continu beschikbaar, is volledig inzicht in en grip op de IT mogelijk, worden de IT-beheerprocessen efficiënt uitgevoerd en zijn de kosten voor het IT-beheer structureel lager.

SPS Managed Services zorgt 24/7 voor continuïteit en optimale prestaties van de IT, waar de onderliggende infrastructuur zich ook bevindt; in de Cloud, on-premises of een combinatie ervan.

SPS Security Services zorgt dat de IT veilig wordt en veilig blijft door implementatie van vereiste security- en privacy-maatregelen en door monitoring en beheer van de maatregelen.

SPS Cloud Services zorgt dat inrichting en operatie van IT in de Cloud succesvol zijn door de inzet van Cloud experts en tooling voor onderzoek, ontwerp, migratie en operatie. De kennis en ervaring van SPS komen het meest tot zijn recht bij complexe, vaak hybride, omgevingen. SPS heeft haar focus op Azure™ en is al jaren een Microsoft Direct Cloud Solution Provider en Microsoft Gold Partner. Wij werken nauw samen met Microsoft bij het implementeren van Azure-oplossingen.

Je hoeft je nooit te vervelen

WORK & FUN

Voor wie wij werken

Klanten van SPS