Ben je al bekend met IT support? Wil je meer leren op het gebied van Networking & Security? En krijg je energie van het ondersteunen van verschillende klanten? Dan zoeken wij jou!
Als Netwerk Support Engineer zorg je ervoor dat je samen met je collega’s onze klanten volledig ondersteunt met technische netwerk- en security gerelateerde vraagstukken. De werkzaamheden zijn zeer hands-on en vragen een flexibele aanpak.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:
- Het eerste aanspreekpunt zijn voor de Servicedesk m.b.t. 1e/2e lijns netwerkzaken;
- Het (deels) verantwoordelijk zijn voor inkomende tickets;
- Uitvoeren van 1e-lijn en 2e-lijn werkzaamheden zoals bijvoorbeeld changes uitvoeren op firewall rules, vpn, dns, security en poort configuraties;
- Bijhouden netwerkdocumentatie;
- Beheer van het interne SPS netwerk (Firewalls, Switches / Wireless);
- Het opnemen van apparatuur in de monitoring;
- Verbeteren monitoring kennissets.
Jouw collega’s
Ons netwerk team is onderdeel van onze Managed Services afdeling en is dagelijks bezig om de netwerken en de daarbij behorende dienstverlening, te bewaken, te verbeteren, te vernieuwen en bij nieuwe klanten in te richten.
Je komt te werken in een relatief jong, groeiend team met een informele werksfeer en korte lijnen. Ervaren Netwerk Specialisten en collega netwerk engineers zijn jouw directe collega’s zodat je met elkaar kunt sparren over de beste support oplossingen. Bij SPS moedigen we aan om mee te denken en vooral ook veel te kunnen leren!
Dit breng jij mee:
- Een afgeronde MBO-4 opleiding richting ICT;
- Minimaal 1 jaar relevante ervaring op een support functie;
- Kennis van Fortinet producten, Juniper, HP of Cisco is een pré;
- Flexibiliteit als het gaat om werken in een dynamische omgeving;
- Enthousiasme om je kennis en vaardigheden verder te vergroten en te verbeteren;
- Een teamplayer die zijn verantwoordelijkheid neemt.
Dit krijg je van ons:
- Een mooi startsalaris vanaf EUR 2.500,00 bruto p/m (afhankelijk van ervaring) o.b.v. 40-urige werkweek;
- Overwerkregeling, bonus- en winstdelingsregeling;
- 25 vakantiedagen (+ max. 13 variabele verlofdagen);
- Onbeperkt studiemateriaal en certificeringsmogelijkheden;
- iPhone en laptop;
- Vergoeding van je internet abonnement;
- Deelname aan interessante interne kennissessies;
- Vrijdagmiddagborrels, bedrijfsbootcamp, dagelijkse verse lunches en een heleboel gezellige en ambitieuze collega’s
Enthousiast geworden?
Reageer snel op deze vacature en wie weet zien we elkaar binnenkort en kun je zelf de informele en professionele SPS sfeer ervaren!
Je kunt ons bellen, mailen of bereiken via het contactformulier. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Over SPS
SPS is opgericht in 1994 en richt zich als Managed Services Provider (MSP) op het ontzorgen van organisaties met een hoge IT-afhankelijkheid. Deze zogenaamde “Digital Enterprise”-organisaties kunnen niet functioneren zonder ICT. SPS ontzorgt deze organisaties door middel van remote IT-beheer en IT-consultancyprojecten, zodat klanten van SPS zich kunnen focussen op hun business en hun klanten. Een selectie van klanten waarvoor SPS werkt: NHG, Chrysal, Aviko, Nedcargo en Auping.
Vanaf de start van SPS in 1994 wordt er gewerkt aan de ontwikkeling en verkoop van Gensys als totaaloplossing voor ICT afdelingen en ICT beheerorganisaties. Gensys wordt ingezet om IT-ketens en digitale processen visueel inzichtelijk te maken. Denk daarbij aan dashboards voor het bewaken van transactieflows of het visueel inzichtelijk maken van de IT-infrastructuur van bedrijfskritische applicaties.